...

MAGINFLUENSA! Jag åkte ju såklart på det själv! Började i måndes vid 16 tiden på eftermiddagen, första kräkningen, sen dröjde det en timma sen vart det dax igen, och igen och igen.. Höll på så HELA kvällen och natten fick inte ens behålla en matsked med vatten, och det gjorde så fruktansvärt ont i magen!!! Vart ju bara galla som kom dom sista gångerna... Sen kom det från andra hållet med, och jag har aldrig varit med om att det runnit på det viset, det var som KISS!!! A fy faan mådde skit alltså!!! Sov nästan bort hela dagen igår, hade ont i kroppen och alldeles utmattat... Idag känner jag mig bättre men är svag, och har fortfarande ont.. Men magen har lugnat sig nu iaf.. Så idag blir det till och softa och bara ta det lugnt.. Kramis

Kommentarer
Postat av: malin

=(..usch fy bubblan jag brukar aldrig få det men man vet ju aldrig blää det är bara för hemskt...förresten när skulle vi träffas jag bara glömde helt av att vi skulle höras i söndags ju..men nu när du vatt sjuk kanske vi ska vänta tills nästa vecka:p

2009-04-01 @ 15:17:57
URL: http://malinelovsson.blogg.se/
Postat av: Emilie

jodå, jag vann! :) hur går det med allt? ;) Puss

2009-04-01 @ 17:31:39
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0