...

Tråkiga söndag! Blev så besviken när jag vaknade i morse och tittade ut, grått och mulet! Hade ju tänkt och grilla idag, men nu känns det inte så lockande.. Igår var det ju underbart väder! Va hemma hos mamma och hjälpte dom och röjja i trädgården lite, sen åkte vi till tippen, sen hem och mös på balkongen en stund, och sen vart vi på lite middag hos ett par kompisar till Emiil..

Å idag var det planerat att grilla & jag hade tänkt och köpa lite blommor till balkonglådorna, men de känns ju inte så roligt och göra det i detta trista vädret! Vill ha sol sol sol!!!

Jaaja.. får se vad man hittar på idag då.. Har en tung vecka framför mig, med MYCKE jobb! Skulle varit ledig måndag & fredag, men ska hoppa in och jobba lite extra då så denna veckan blir en Måndag-Fredag vecka för mig.. (tungt) Sen är det ju påsk nästa helg! Å då kommer påskharen ;-) Hihi..

Ska ta och bläddra igenom reklamen som dök ner i min brevlåda nu, och fundera ut vad man ska hitta på idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0