...

Trött & Orkeslös! Precis så känns det förtillfället! Har varit uppe tidigt idag, hade det dock lugnt på jobbet, följde med en tanta till vårdcentralen, åkte från jobbet vid 10 sen vart vi tillbaka vid halv ett.. Och under den tiden som vi var i väg så satt jag bara i väntrummet, så en lugn och skön arbetsdag! Precis som det ska vara! =)

Nu är jag hemma, och har en massa tvätt som väntar på mig, och så skriker magen efter MAAAT! Och jag vet inte hur jag skall orka, verken det ena eller det andra! Är så trött att jag knappt hänger ihop..

Någon som har lite energi och skänka mig?


Kommentarer
Postat av: Emilie

hahaha du får gärna ta lite energi av Wille ;)

2009-04-08 @ 20:00:49
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0