...

Blev inget tvättande igår inte, fick besök istället, av Em, Björn & Robin! Har inte träffat dem på evigheter!! Å då menar jag evigheter! De är nog 10månder sen vi sågs! Och Robin han har blivit så stor! Fyller 2år till sommaren, super söt! De var jätte trevligt, så de ska görs om..
Sen så for jag och Emil iväg och grillade, åkte ut till en jätte mysig grillplats i skogen, där var så tyst och lugnt! Inte en bil man hörde, inte ens en männska i närheten, helt underbart! Hörde bara fågelkvitter & en och annan humla eller va det nu var för nått, nått som surrade iaf ;-)
Och idag så ska jag jobba! Nu var det slut på ledigheten! Börjar visserligen inte förens kl 16.00 så det är skönt! Får se vad jag hittar på innan dess, men nått blir det iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0