...




Nu känns det lite bättre =) Blev ingen lång promenad innan, men har faktist gått från tvättstugan å till lägenheten typ 4gånger (sammanlagt ca: 100m) haha Duktig jag är va? ;-)
Sitter och väntar på att Emil ska komma, vi ska åka och hämta Adde i Markaryd sen, trevlig liten biltur dedär.. Hoppas bara inte att de kommer mer snö, för då blir de inge roligt å köra.
Sen ikväll är det KUNGTÄVLING som gäller å JAG SKA vinna!! =) (Eller rättare sagt jag kommer VINNA) För jag är bäst, så e det bara! Hoppas på SNIIICH fika snart! ;-) Ska diska lite nu..

Hej, tjo och klackarna i taket!
Nu visar vi helt naket hur modiga vi är.
Inga ord kan bli för stora, vad har jag att förlora?
Så är det med det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hhaha ja det får bli Snich? fika snart!

Vå får höras i slutet på veckan så kan vi bestämmam en dag nästa vecka=p

2009-02-04 @ 18:19:25
Postat av: malin

Det va jag som skrev förra kommentaren=9

2009-02-04 @ 18:20:01
URL: http://malinelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0