...

Ännu en dag i paradiset, man vaknar med blodsockret nere i fotknölarna och vill aldrig lämna sängen! Sitter & kikar runt lite på internet, och väntar på att min kära syster ska vakna, hon har sovit över hos mig inatt, å jag kan säga att jag är grymt sugen på å väcka henne på nått roligt sätt :-) Typ häla vatten på henne eller nått annat skumt.. Haha men jag ska va snäll! Försöka iaf..

Igår så beställde vi budpizza, och min pizza smakade PYTON!! Där va grymt mycke ost på den, och de va ingen vanlig ost heller, utan den hade jätte konstig smak, skit äcklig!!! Så från den pizzerian beställer jag aldrig mer igen..

Sen kollade vi på den där dokumentären om den lilla flickan som föds UTAN ansikte, stackars liten. Hon var 3år och hade redan genomgått 21 operationer, men hon såg ändå inte bra ut. Tyckte faktist att hon såg ut som ett monster, låter elakt men det gjorde hon, hoppas läkarna kan ordna till hennes anikte bättre, annars får hon nog inte det lätt i skolan, barn kan vara elaka!

Dax å dra igång dammsugaren kanske.. haha =) Kramis

Kommentarer
Postat av: Emilie

Såg också det där igår. Riktigt hemskt alltså!

2009-02-19 @ 09:24:19
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: malin

Ja jag blev så lessen när jag såg den lilla flickan:(stackars henne tänk vilken smärta hon måste utstå för att få ett bättre utseende..hoppas hon blir någorlunda "normal" i ansiktet..,människan är ju i regel rätt ond så så fort nån inte ser ut som alla andra ska det hackas direkt!:(

2009-02-20 @ 21:31:40
URL: http://malinelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0