...

Då va ännu en dag i livet snart avslutad, ett steg närmare döden.. Nä fy vad hemskt jag skriver, men det är ju faktist så! De blir ju bara kortare och kortare..
Känner mig riktigt seg ikväll, får bli sängen snart. Å imorgon börjar jag inte förens halv fyra, rätt skönt, hinner med en del då! Fast det hade klart vatt bättre och slutat då.. Men men..

Å vad jag längtar till fredag, för då är det löning! Ska ta och stor handla då tänkte jag, eller om jag kanske ska göra det på lördag, aja får se vilken dag det blir! Ska ta och köpa hem en massa massa chips då, har märkt att det går åt en hel del chips här nu, blir nog en 2-3 påsar per vecka faktist! Usch!! Har inte tänkt på det innan, men 2-3 påsar i veckan blir rätt mycket! Nää får nog dra ner lite på de där nu! Usch å fyy!

Å snusandet ska jag också dra ner på hade jag tänkt! Dax och göra det nu tror jag, har nämligen fått ett litet irriterande sår på insidan av läppen, gör ont som satan när jag snusar, men svårt och låta bli ju. Och jag skrev DRA NER på snusandet, inte SLUTA! =) Det är jag inte mogen för ännu ;-)

Nä nu blir de snart sängen, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0