...

Satt & bläddrade i reklambladet från "hemmakväll" (videomix för er som missat att dom har bytt namn) ;-) Och fick se att STEP BROTHERS kommit på DVD nu! Fan vad glad jag blev! Den filmen är ju så jäkla bra! Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde när jag såg den! Så imorron blir det till och hyra den! (Fredagkvällen är räddad!!!!) =) yess yess!!!

Och till er som inte sett STEP BROTHERS så rekommenderas den varmt från mig, jag lovar du kommer inte kunna hålla dig för skratt =)

Ska hoppa in i duschen nu & sen åka till mammsen, sen är det jobbedax igen! Bara en kväll & en dag kvar på HOVEN nu! Underbart =) Puss Puss Puss


Brennan (Will Ferrell) och Dale (John C. Reilly) är två medelålders dagdrivare som tvingas bo tillsammans när deras föräldrar gifter sig. När de motsträviga styvbrödernas omogna beteende kring tv-tider och småsaker till slut börjar slita på deras föräldrars äktenskap, måste den odrägliga duon tänka ut en helgalen plan för att återförena paret.






Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh den har jag inte sett! Tack för tipset gumman! :P

2009-02-26 @ 14:10:53
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0