--20 Frågor--

1. Värsta känslan?
Svar: Att vakna upp & förstå att det bara var en dröm..


2. Bästa känslan?
Svar: Kärlek! & När jag vinner i tävlingar! Då mår jag underbart ;-)


3. Din första tanke när du vaknar?
Svar: 5 minuter till!


4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Svar: Det beror på vem som ringer..


5. Har du någonsin varit kär?
Svar: Många gånger! ;-)


6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Svar: Tapeter!


7. Vad har du under sängen?
Svar: Golv.. ;-)


8. Ser på?
Svar: Allt som är framför mig..


9. Lyssnar på?
Svar: Mig själv!!


10. Skriv nått smart!
En vän är en person som kommer när andra försvinner!


11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Svar: Pappa


12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
Svar: Japp


13. Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Är jag inte redan det?


14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Svar: Underbar ;-)


15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Svar: När jag vann en massa pengar på en spelautomat! haha så glad jag blev då! =)


16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Svar: Hmm vet ej!


17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Svar: Inte någon!


18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Svar: ??


19. Vad är du beroende av?
Svar: Just nu: Briebaguetter, cola, snus, sömn, min bil, telefonen, syre, pengar, & kärleken!


20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Svar: Allt som jag är är beroende av ;-)


Kommentarer
Postat av: Emilie

20. Skulle du inte ta med mej? ;)

2009-01-15 @ 14:17:51
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

http://emilieasplund.blogg.se/?tmp=16001205

2009-01-16 @ 00:14:48
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0