...

Jag blev utmanad av Emilie

4 av mina favoritprogram på TV
♥ Prison Break
♥ Insider
♥ Outsider
♥ Efterlyst

4 saker jag gjorde igår
♥ Städade
♥ Umgicks med Emil
♥ Va hos mamma
♥ Pratade med Tina!

4 saker som jag ser fram emot
♥ Måndagen (är ledig då) =)
♥ Semestern
♥ Sommaren
♥Träffa Wille, Mimmi å Sami!

4 av mina favoritrestauranger
♥ Fridolfs
♥ Pio
♥ Torg grillen i Falkenberg ;-)
♥ Och min egen ;-)

4 saker på min önskelista
♥ Money Money Money
♥ Ny Bil!
♥ Ny Data!
♥ Billigare Hyra!

Jag lämnar vidare utmaningen till:
Malin =)

Kommentarer
Postat av: Emilie Asplund

Hahaha ja, kanske det :P men nu vill jag vinna mera!!!! :D

2009-01-16 @ 23:38:22
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0