...

Jag fryser!! Fryser nått så fruktansvärt, kan bero på att jag inte ätit sen frukost kanske? Ska ju ut och äta med jobbarkompisarna ikväll, ska bli riktigt trevligt, synd bara att inte alla kunde följa med. Fridolfs blir det! Mumms mumms! Nu börjar jag bli något sånär nöjd med min blogg.. Bara lite fin justeringar som ska fixas =)
Gick ju och la mig rätt sent igår, klockan va väl nästan halv två och sen gick jag upp vid sex, och jag kan ju säga att tröttheten har jag inte sett röken av.. Men den kommer väl.. Eller inte..
Å idag fick jag äntligen träffa Wilhelm (och Mimmi såklart), jätte skoj att ni är här nu! Å Imorron bjussas det på taccos! =)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja det va jätte mysigt! Tack för en underbar middag! Nu saknar jag bara min kamera! ;)

2009-01-25 @ 11:39:04
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0