...

Gomorron, gomidda, gokväll.. Har hängt upp mina nya gardiner och satt upp mina väggdekaler nu, resultatet blev strålande! Även om en av väggdekalerna jävlades lite med mig.. (dom va rätt svåra och sätta upp, blev lätt bubblor).

Är ledig idag,skönt de. Ska pyssla lite här hemma, sen vara med Emil. Å så ska jag skjutsa brossan till Laholm..

Kryss i taket, jag har inte haft huvvudvärk idag! (fast dagen är lång, så den kommer kanske) haha min bäste vän! ;-)

Ååh ja har glömt å skriva att JAG o Jonas va på Tv häromdagen! Kändis för fan! haha..Halmstad kanalen hade filmat lite från Uggla konserten som vi var på i sommras! Så nu skrivs det autografer för fullt! ;-) haha
Soo loong.. KraM KraM





Mina fina blommor, som inte riktigt trivs hos mig (är nästan vissna =(

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh så fint det blev! :D

2009-01-30 @ 12:04:29
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0