...

Humörsvängningar.. Ena stunden är allt bra, å andra stunden är allt skit! Så har det varit för mig i ett par dagar nu, lite småjobbigt.. Men det går väl över som allt annat??

Igår så var jag inne i town & käkade lunch med Jonas, sen drog vi ut till Eurostop & fikade där, å så besökte vi spelautomaterna =) La i 40kr & lyckades få en bonus så jag plockade ut 240kr =) Inte dåligt! Fast en annan gång när vi var å spelade så plockade jag ut 1400! Då hoppade jag av glädje! =)

Senså va jag & fikade med Janet med.. Trevligt, trevligt..

Å sen kom Emil & så for vi iväg & köpte fikabröd & så fikade vi med... Mycke fika igår.. =) Så idag blir det inget!

Ska försöka piggna till lite nu & dra igång med lite städning tänkte jag, ska nog ut en stuund i solen med, är VIT SOM ETT LAKAN!

Ha en fiin dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0