...

Försöker minska mitt snusande, men det är grymt svårt! Har köpt tobak&nikotin fritt så jag försöker ta varannan, för sluta helt tvärt det kan jag bara inte! & Det vill jag inte heller.. Men nu under graviditeten så borde jag lägga av.. Så ska försöka så gott jag kan! Något tips?

Nu har jag bara 3dagar kvar tills sommarlovet! (semester) ska bli så underbart skönt! =) 4 härliga veckor! Hoppas att solen tittar fram någon av dagarna iaf.. För vit som ett lakan är jag! Även om det är fint väder ute så blåser det ALLTID här på B-gård, så det går liksom inte & gå ut & sätta sig o njuta i solen en stund, utan då får jag åka iväg nånstans, lite irriterande...

Nu ska jag ta & ringa polska turistbyrån & få lite tips inför vår lilla semester.. =)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack! Ja, riktigt spännande! Är ju snart!!!

Hoppas det går bra med minskandet! :) Onico var min räddning ;)

2009-06-10 @ 19:40:30
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0