...

Mitt älskade huvud värker idag, gick och la mig redan strax efter nio igår kväll & sov fram tills halv nio typ, och ändå känns det som man vatt ute & festat hela natten, huvudet är jätte tungt =(  Ucsh & fy.. Men de går vä över nångång, som allt annat!

Igår så vart ju mammsen & sassa här & fikade, så skulle sassa visa ett expriment, man skulle koka ett ägg, sen skala det, sen tända 3 tändstickor & lägga ner dem i en flaska, och så sabbt på med ägget (där locket till flaskan ska sitta) sen skulle då dom här tändstickorna fortsätta att brinna, men vi misslyckades en anning, för dom slocknade direkt, kan bero på att vi använde en cola flaska, sassa trodde de skulle vara bättre med en merflaska, men tyvärr så är det bara colaflaskor som kommer in i detta hem ;-)

Idag ska jag träffa Nett, ska fika & tjabba lite skit, va jättelängesen vi sågs så ska bli trevligt.. Å imorron hoppas jag på att träffa Sniiich! ;-) va ju jättelängesen det med!!!

Frukost dax! Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jo jag ska göra det när det är färdigt :P Allt bra med dej gumman?

2009-03-12 @ 18:00:23
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

tack gumman! :)

2009-03-13 @ 19:02:52
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0