...

My day! My beautyful day.. Idag har jag haft en riktig toppen dag! Har inte varit så här pigg & glad på länge! Känns underbart!

Började dagen med och dammsuga, sen bytade jag gardinerna & dukarna, sen for jag iväg & solade & käkade lunch på Sibylla, (köttbullar med mos).. Fick mig en trevlig pratstund under min måltid med, eller trevlig och trevlig.. Där satt en dam i 50års åldern vid andra bordet, som började diskutera mat, & hur mycket konstgjorda ämnen där är i mat m.m, truten gick i ett på henne & jag fattade ingeting av vad hon pratade om... *suck*

Efter det så for jag iväg & handlade, blev så paff när jag var vid mjölkdisken, där stod en massa svart/vita mjölk paket, var ju bara tvungen och köpa en sån! (se bild)

Och nu så har jag diskat & tvättat fönsterna, ska strax hoppa in i duschen & sen kommer Emiiiiil <3

Vad har ni gjort idag? Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0