...

Bedövad i mer än halva munnen! Underbart eller inte.. Har precis kommit hem från tandis, hade ett hål som hon lagade, och sen skulle hon givetvis på min ena framtand som jag slog ut för X antal årsedan, den skulle puttsas och slipas och limmas, fast den igentligen inte riktigt var i behov av det, men jag fick det gratis! För jag protesterade!!!! De vart bara hon som var klå fingrig och inte kunde låta den var, så sa hon: du får det gratis, eftersom att du inte ville.. Hehe.. :-) Tycker inte om att gå till tandläkaren, och när jag väl går dit så vill jag inte att hon gör mer än nödvändigt!
Men denna tandläkaren som jag har nu hon är riktigt bra! Hade en förut som verkligen var PEST!!! Men men.. nu slipper man gå dit på ett bra tag iaf. Och det känns ju skönt!
Nu ska jag spela lite, och vänta på att bedövningen ska släppa så man kan äta lite, hoppas den försvinner SNAAART!!
Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0