Tidsfördriv...

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2?
Nope..

Vad har du för relation med nummer 20?
Det är mitt ex brossa..

När ska du träffa nummer 30?
Åh det undrar jag med ;-)

Är nummer 18 söt?
Dom är söta på att höja hyran! (HFAB)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Biiiiitch

Gillar du nummer 14?
Givet! Hon var min förebild fooor a looong time agoo...

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Japp senast i förrgår!

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Förhoppningsvis ganska snart!

Är du nära vän med nummer 23?
Så när man kan bli! Spenderar mycket tid där! (jobbet)

Har du gått på bio med nummer 4?
Nope..

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Njäää.. Hade jag fått frågan för 5år sen så JA! Men inte nu inte...

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Allt mellan himmel & jord!

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Absolut! De har han redan fått med! ;-)

Vad har du och nummer 24 för relation?
My work det med ju!!! Fast den andre avd som jag var på!

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Sitta & tjöta en hel kväll, och sen avsluta med en krog runda!

Vad är det bästa med nummer 8?
Hon har ALLTID ett leende på läpparna!

Brukar du och nummer 16 träffas?
Ja, vi brukar stöta på varandra på jobbet... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0