...

Vill flytta!! Söker lgh för fullt men det är skit svårt och få ngn.. Hittade en 4:a på blocket nu, som Emil skulle ringa på, håller tummarna för den!

Fatta att det är svårt och få lgh! Har sökt 14st via HFAB men det är helt värdelöst, de som ligger på poängplats 10 ligger på 1600-2500 poäng!! Å jag har bara 400! Så har ju ingen chans! Bara på Andersberg, för de som ligger på plats nr 10 i poäng där ligger runt 100-400... Men vem vill bo där?? Jag hade då aldrig velat det, hade inte ens vågat mig ut där!! Usch!!!

Ska snart dra igång med en liten stor städning ;-) & Vänta på att Emil ska ringa, hoppas han har fått positivt svar angående lgh!! Sen är det laga mat dax & sen blir det jobbe ikväll!

Ha en bra dag ellesammans! Puss

Kommentarer
Postat av: malin

hejsan jag har försökt ringa dig typ 5 ggr men du svrar inte vet inte om det e telefonen som e knas kanske...jag tänkte fråga dig om en tjänst det gäller fredagen den 29 maj då jag är i cypern ...fia ska ju passa ace o tequila o bo hemma hos mig men just denna fredagen jobbar hon från 9 på morgonen till 10 på lördag morgon så min fråga är då om du kan tänka dig att vara hemma hos mig o passa vovvarna från fredag förmiddag tills lördag morgon alltså sova över här en ´natt fia är tillbaka vid halvelva på lördagen!!!är du ledig då?o tror du att det skulle gå bra jag kommer inte på nån annan jag vill fråga!:D

2009-05-07 @ 16:50:48
URL: http://malinelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0