...

Jävla trägårdsarbetare! & Jävla hantverkare! Blev väckt idag av att två personer står och tjötar nedanför mitt fönster, bla, bla bla... Går upp & tittar & då är det några trägårdsarbetare som håller på & räffsar & grejar här på gården.. Men dom kan väl för fan visa hänsyn!!!! Klockan var inte mer än 8! Man kan ju tänka på tonen vid det tidpunkten!

Strax efter det så har det satt igång ett jävla bankande i trappan!!! Det bankar & bankar & bankar!! Blir snart galen på dem! Tur att man inte jobbat natt!! Fy sjutton!

Igår så var jag & Emiil & kollade på en lägenhet, precis rakt över gården! Jätte fin var den.. Så jag ska ta & ringa till uthyrningen nu & tacka ja till den! Vi är fem st som har fått komma & titta, sen vet jag inte riktigt hur dom väljer vem som ska få den eller ej, men har hört att om man ska ha barn så har man för tur! =) Biig smile!

Såja nu satte en borrmaskin igång med! Underbart så här på morgonkvisten!

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha borrmaskiner är ju härligt..hppas ni får lght hur stor e den då?.....ja jag tränar på synd att det inte syns snabbt bara men men det kommer väl!!!ja jag menar det hehe jag vill se hur den ser ut nu ju!!!!jo visst kan vi ses...jag kan typ när som helst..bara inte på onsdag!!sen på söndag natt åker vi till cypern o e borta en vecka men annars e det fritt fram!!:D

2009-05-18 @ 09:37:22
URL: http://malinelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0