...

Maten igår blev KANON!!! Så den grytan blir det fler gånger!!! =) Testa vettja =)

Ååå min lille lille Lucas! Han har haft en så tuff natt.. (å jag med såklart) Han är förkyld, och som vanligt med förkylningar så är det som värst när man ska sova =( Åå varje gång han lyckats slumra till så helt plötsligt så får han knappt nån luft genom snoken, Å då vaknar han upp med stora ögon å ser aldeles förtvivlad ut =(
Nu verkar det som att det börja lätta lite, så jag hoppas det är på bättringsvägen, men fy bubblan vad ont det gör i en, önskar att jag kunde få det ist!!

Nu ska jag dricka opp kaffet å sen ska Luke få en skvätt ersättning, å sen börjar DAGEN! Yiiiippii.. Eller inte!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0