Home again

Yes nu är vi hemma igen, lilleman ligger och sussar så gott i sin säng & jag, jag sitter här och skriver & kokar ägg till mannen :) Tänkte överraska honom med äggmackor när han kommer hem, han har vatt iväg o jobbat sen kl 6.30 imorse så tycker han förtjärnar lite extra ikväll, å då slår vi till med äggmackor! :)

Det känns så konstigt när det bara är jag hemma (å lilleman såklart) på kvällarna, det är så tyst, ovanligt tyst... Men det är också rätt skönt, det måste jag erkänna.. Det händer ju inte så ofta att jag sitter själv en kväll.. Hmmm tror nog det bara hänt 2-3 gånger under 1års tid.

Nog om det, nu ska jag plocka opp äggen och sen ska jag ta en dusch och efter det så blir det SOFFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0