Trötter

Nu ligger lilleman & sover midda, hade hoppats på och kunna hålla honom vaken en stund till, så han sov lite senare idag, men det va en bluff! Han va dödstrött & slocknade på 2 minuter efter att jag lagt honom i sängen.
Min lilla trötter! <3 

Jag & E ska på bio ikväll, så lilleman ska vara hos mormor, vill inte att han ska somna där, eftersom att vi ska hämta honom ikväll, så är det smidigare om han somnar när vi kommit hem, men njaaaa vi får väl se hur det går.. Känner jag honom rätt så kommer det va lite små tjurigt & jävligt sådär framåt halv åtta tiden, men ja, dom får kämpa helt enkelt ;)

Nu ska jag diska lite, och sen ska jag leta upp en outfit inför kvällen!

Puss Å Kram

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack gumman!



Skönt att han sover bra! Är rätt så skönt när dom börjar sova bara en gång på dagen. Då kan man hitta på mer på dagarna då man bara har en sovstund att passa in :P



Puss

2010-10-09 @ 10:47:43
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0