Förskolan

Idag har vi tillbringat förmiddagen på förskolan, och idag var där riktigt mycke folk! 12 föräldrar & en del av dem hade 2 barn med sig, så det va verkligen fullt hus! Men trevligt, ja åtminnstonde för Lucas, jag tycker la inte att det är sådär jätte skoj precis, meddelåldern bland föräldrarna ligger väl runt 35... Men jag går som sagt ditt för Lucas skull, så han får träffa en massa andra barn & leka av sig lite, märker att han börjar tröttna en del på sina leksaker, och även lägenheten!

Nåja, nu sover iaf han middag & jag har fått diskat & plockat upp här hemma, så nu blir det lite surfa runt som gäller..

Sen i eftermiddag så åker jag till Harplinge för o röja mormors lgh, Nu är vi inne på det sista! STÄDNINGEN, drygt som tusan har det varit o röja, men skönt att det lider mot sitt slut nu. Man är ju inte som piggast vid 17 tiden när man börjar på`t...

Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0