Tandvärk!

Drog ut en visdomstand i tisdags, eller drog och drog, dom opererade ut den, för den hade inte kommit opp än, åsså växte den på snedden så den kunde aldrig komma opp heller.. Åsså med min vanliga otur så slant tandläkaren med tången och slog av en bit av tanden ijämte, å nu har jag en grym tandvärk.. :(

Tandläkarn sa att jag kunde förbereda mig på värk i ett par dagar, ETT PAR dagar! 2? 3? Men nu är vi inne på 5:e!
Har fått tid på måndag för att ta bort styngnen och laga den andre tanden, men jag är så grymt rädd att det har blivit inflamerat eller ngt, för varför värker det så?

Nåja.. Får försöka hålla ut i helgen, å proppa i mig en massa värktabletter, å bara längta efter måndagen!

Nu sover min lilla prins, eller lilla och lilla han blev 10månader igår, så snart 1åring ju...
TIDEN GÅR FÖÖÖÖÖR SNABBT!

Ska passa på o diska o plocka lite här hemma nu..!

Puss å Kram


Kommentarer
Postat av: Emilie

Men fy!

Smakar det konstigt i munnen? Brukar göra det om det är infekterat.

Men visst borde du få hela kalaset gratis då iaf?



Puss

2010-09-11 @ 20:42:06
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Carro

Njaa lite gör det ju, men där är ju lixom ett hål efter där tanden suttit, men jag tror att det är tanden brevid som värker.. Lagningen av den tanden som han slog sönder får jag gratis men utplockningen av visdomstanden gick på 2400 :(

2010-09-13 @ 09:03:42
URL: http://caroliinebengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0