...

Lista!


Tre saker som skrämmer mig:
1. Döden
2. Mörker
3. Sjuka Människor


Tre personer som får mig att skratta:
1. Sara
2. Emil
3. Snich Malin =)


Tre saker jag älskar:
1. Min Familj + Vännerna & Djuren
2. Cola
3. Lediga Dagar


Tre saker jag hatar:
1. Djurplågeri
2. Pedofiler o Våldtäktsmän
3. Mint


Tre saker jag inte förstår:
1.Varför det är så tungt vissa dagar..
2. Hur vissa människor tänker..
3. Hur man kan äta ihjäl sig.. haha


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
1.Har inget skrivbord
2.
3.


Tre saker jag gör just nu:
1. Snusar
2. Funderar
3. & Skriver här...


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Skaffa barn..
2. Leva ett bra liv..
3. Hjälpa hemlösa..


Tre saker jag kan göra:
1. Leka mongo..
2. Sjunga falskt! ;-)
3. Tjata & Tjura =)


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. På dig själv
2. Gud
3. Magnus Uggla...


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Jag kan allt jag vill kunna! =)
2.
3.


Tre favoriträtter:
1. Korvstroganoff m ris
2. Köttbullar, gräddsås & potatis
3. Taccos


Tre personer jag utmanar:
1. Emilie
2. Nån annan
3. & nån annan ;-)


Kommentarer
Postat av: malin

Naaaw sötnöt..Snich Malin:)

2009-02-20 @ 14:10:01
URL: http://malinelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0