...

Gokväll, har varit lite dålig på och skriva, men har haft fullt upp..

Haha, måste berätta hur jag väckte syrran häromdagen, satte på Zillah & Totte "jobba som en apa" på högsta volym, + att jag drog igång dammsugaren, haha fan vad jag skrattade!

Just nu så försöker jag få min Benjamin att överleva, min fikus alltså ;-) Benjamin Fikus.. Han har tappat en massa massa blad, och så var han rätt så törstig med upptäckte jag, så nu får han vatten förfullt! Å sen ska han få en ny ljus plats att stå på.. Hoppas han kryar på sig och repar sig lite.

Nä nu gör de ont i ryggen, å Benjamin vill ha lite mer vatten, skriver mer tomorrow, för sen är det sängdax. Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Emilie

va taskigt du är mot Sara! hahaha!

Hoppas Benjamin kryar på sig!!!! :)

2009-02-22 @ 07:55:40
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0