Utmanad

Utmanad

Jag blev utmanad av Emilie!


1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Jess

4. Vad åt du senast?
Baguette, med ost, tomat, gurka och majs

5. Har du fått någon komplimang idag?
Jaa =)

6. Har du varit med i en rättegång?
Jaa

7. Är du polare med grannarna?
Njaa, inte polare kanske..

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige

10. Senaste piercingen?
Näsan

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår..

12. Gay?
Niix

14. Har du äggat någon?
Ehh va?

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nää men en bil =)

16. Suger det här?
En aning, ja

17. Har du varit på stranden?
Ja, men inte i år..

18. Har du haft en stalker?
Nej

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Ja

20. Hur bra är din syn?
Inget vidare..

21. Har du varit på ett party?
Massor

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nää!

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Jaha vad roligt..

24. Har du varit utomlands?
Japp

25. Har du sett din bästa vän naken?
Haha jaa..

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Rufus o Fannys

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Går inte i skola..

28. Var är dina syskon just nu?
Den ene är i skolan och den andre är förmodligen hemma..

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Hmm vet inte

31. Vilken tid gick du upp imorse?
9,28

32. Vad ska du göra i helgen?
Party ikväll å sen blir de till & jobba

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Hej igen. Kan du va i m-ryd halv sju?

34. När var du riktigt sjuk senast?
Jag är det nu!!!

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Mig själv!

36. Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka

37. Har du färglinser?
Nix..

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov förmodligen..

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar, kollar mobilen!

40. Vad ska du göra efter det här?
Läsa blogg..& Slänga iväg ett sms.

Jag utmanar: Malin Sniiich


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0