...

Vilken dag! Är på strålande humör, och inget som går emot mig... Inte änn iaf ;-) Gud må vare med mig!!! =) Haha

Har haft fullt upp hela helgen, i fredags så va ju Mimmi och Wilhelm här så då bjöds det på Taccos å så spelade vi kort och Yatzy! Å Jag VANN på Yatzyn =) =) =)

Å i Lördes så tyckte jag mest att jag sov hela dagen, var väldigt väldigt trött då, å i söndags va jag å Emil en sväng på Ikea och Väla. Och sen gjorde vi egen super goo Pizza! Mumms Mumms! Helgen har gått fort! För fort!! =(

Ska hoppa in i duschen nu å sen "fara" ;-) hem till Emil. Puss Puss

Sådan Mor Sådan Son ;-)






Kommentarer
Postat av: Emilie

Saknar dej redan ju! Ni måste komma upp snart!!! :)

2009-01-27 @ 14:36:48
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0