Hej

Äntligen hemma! Kvällen på jobbet har varit riktigt dryg, har bara väntat på att klockan skullat slå halv nio så att jag kunnat åka home.. Å nu så är jag äntligen hemma! Men snart dax att åka till jobbet igen börjar sju i morronbitti! =(

Va ju hos tandläkaren innan, var riktigt nöjd över mig själv att jag tog mig dit idag, men det fick jag ångra när det va dax att betala.. 2000kr gick besöket på idag! 2000kr för att ha lagat 2hål och gjort en röntgen som tog en halv minut! Lagom pris det där!! Ångrade som tusan att jag gick dit!
Hade lika väl kunnat vänta 2 månader till när jag har bättre ekonomi, för denna månaden blir nog den svåraste i mitt liv! Har räkningar upp över öronen! =(


___________VILL HA___________

     

Kommentarer
Postat av: Emilie Asplund

Men satan! Jag tänker nog aldrig mer gå till tandläkaren!

2009-01-16 @ 23:46:29
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0