18/1

Äntligen hemma, har jobbat tredje kvällen i rad nu. Känns så skönt och vara hemma nu, är dock bara ledig i morgon sen är det fyra arbetsdagar till innan ledigheten. Tungt tung tung.. (vill gå i pension ;-)

Väntar på att tvätten skall bli klar nu så jag kan hänga upp den och ladda en maskin till, har ett helt berg med tvätt!!! Sen efter det ska jag bädda ner mig i sängen med godispåsen och titta på Desperate Housewives...

Hmm ska bli spännande och gå ner till tvättstugan nu, det var någon som hade bokat tvättid, men där var ingen tvätt i maskinerna så jag tog för mig och slängde i min tvätt och låste rummet.. Hoppas ingen tjurig människa står där nere nu och väntar på mig ;-)

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Bea

Hejhej , allt bra med dig?

2009-01-18 @ 22:19:52
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0