Dagis

Idag har vi varit på första inskolningsdagen på dagis. Gick toppen, och lilleman verkar trivas, jag med för den delen, trevlig personal & trevliga barn! Och så är det så otroligt fint där, helt nybyggt ju :) Blir nog bra det här!

Nu ligger han och vilar midda & jag ska snart ta tag i disken & lite plocki plock här hemma..

Blev föresesten glatt överasskad av mannen igår när han kom hem med 7 röda rosor :)
Tack igen älskling, för att du är den du är och för att du är min, älskar dig!

Nu till disken!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Skönt att ni tycker det verkar som en bra förskola! :)



Ja då ska ni banne mig inte klaga ;)

2011-02-16 @ 08:59:33
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0