Min Dagiskille

Lilleman ligger helt utslagen i sängen.. Det tar på krafterna och börja dagis! (Har sovit 1,5 timme nu) Snart dax och väcka tror jag?

Idag var vi på andra inskolningsdagen, och man märkte att han kände sig mer bekväm idag. Vågade ta frukt i fruktskålen, vilket han inte vågade igår..
Han och en annan flicka lekte i "vattenrummet" stod i bara blöjorna & spolade vatten, skvätte & hällde vatten överallt! :) De gillades! Känner på mig att han kommer ha jätte roligt & trivas på dagis, känns skönt! Men vi får se, man ska inte ropa hej förens man kommit över bäcken, hmmm heter det så?

Nåja.. Nu har jag precis stekt lite pannkakor, blir det till lunch & så blir det korvgryta i eftermidda!




Du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen.
Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna,
som fåglarna, som blommorna på marken.. Mamma älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0