...

Helgen över, och jag har varit väldigt dålig på och blogga, men har haft fullt upp! I lördes så var jag inne i stan i förhoppning om att hitta nått snyggt att ha på mig på lördagskvällen, utgång med gänget då ju! Men hittade INGETING i klädesväg.. INGETING! Finns ju inga roliga affärer i Halmstad, tacka vet jag gekås haha =)

Men det bidde en mascara, läppglans, ögonskuggor, ringar  & hårfärg =) Skulle färgat en tjock slinga i underhåret blont, och resten mörkbrunt, men det slutade med att hela håret blev mörkbrunt.. Den blonda färgen bet inte riktigt på mitt hår, eller min MAAN som mormor säger ;-) Får göra ett nytt försök om ett tag!

Sen på lördagskvällen så for vi hem till Marcus, sjöng SING STAR, och festade, sen vatt de stan efter det! Dock inte så länge för min del, blev bara ett varv på Harrys sen ville lille jag home..

Och igår, så vatt jag med Emil hela dagen, var ute och gick, hälsade på mormor, handlade, och va hos hans syster yster och käkade, lasagne! Med kycklingfärs! =( Å jag som inte äter kycklig, käkade en hel tallrik! (och jag lever fortfarande) Buuuhuuu visste ju inte om det ju..

Dax för lite frukost nu! Tjingeling soooo looooong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0