...

Nä om man skulle ta sig i kragen och börja blogga igen, är ju världssämst på och uppdatera.. Jag gör ett försök så får vi se hur det går, annars lägger jag ner!

Vad står på tapeten idag då?

BVC besök kl 13.00, Lilleman ska få sin 5månaders vaccination, och så blir det såklart vägning & mätning.. Ska bli spännande å se hur mycket han gått upp i både kg & cm. Va ju 1månad sen vi var där sist..

Sen funderar jag lite på om man skulle ta sig till plantagen & inhandla lite blommor till balkongen, eller är det för kallt och plantera nu? Hmmm.. Började nämligen städningen av balkongen igår, så nu vill man ju ha lite blommor och shit där ute med för att få den där rätta känslan ;-)

Nu är kaffet klart, så jag ska ta mig en kopp innan jag ger mig på disken!

Puss Å Kram

Den 11/4 kl 21.09 så föddes Elina 3315g och 47cm lång. Stort GRATTIS!! till en saknad vän som bor alldeles för lång bort!





Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh äntligen lite bloggande!!! :)

Tusen tack gumman! :)

2010-04-17 @ 12:26:38
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0