Välling

Lucas har börjat äta 2gånger på natten nu, så igår när jag va iväg och handlade så köpte jag välling, tänkte att han kunde börja få det på kvällen så han blir mätt och kan sova bra! Köpte sempers havre välling från 6mån.

Kom hem och kl började dra ihop sig för läggning, så jag blandade en skvätt, och gav honom, men usch å fyy vad han tyckte det va ÄCKLIGT! Å jag smakade på det, å det va lixom rätt tjockt & grynigt..

Ska det va så? Finns det någon välling mer finmald och inte så gryning? Något tips? När jag blandade den så gjorde jag precis som det stod på kartongen, så rätt mått fick jag!

Puss Å Kram


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hehe ja, får hoppas hon blir rik ;)

2010-04-23 @ 10:53:45
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0