Fullspäckade dagar!

Har knappt suttit vid datan de senaste dagarna, har haft fullt upp..

Onsdagen så vart mannen hemma så då åkte vi in till stan på förmiddagen & shoppade julklappar. Känns så skönt och ha det "nästan" avklarat nu! Har bara 2pers till som vi ska köpa till så det ska vi fixa i helgen eller nästa vecka.. Eftermiddagen tillbringade vi i tvättstugan & sen slog vi in julklappar på kvällen.

Tordagen så åkte jag och lilleman till Emmeli & Ebba & fikade och hade det mysigt. Lilleman vandrade omkring alldeles själv hemma hos dem, och jagade katterna! (De har tre st) :) Emmeli var så stolt över att han nu äntligen kan gå själv! Och jag också såklart! Men jag måste säga att det känns konstigt, rätt va det är så går han in i ett annat rum, eller bara går iväg och hämtar någon grej, alldeles SJÄLV! Och jag är så STOLT över honom.. Hjärtat mitt.

Och idag, idag har vi varit och handlat, och efter handlingen så tog vi en fika, bara han och jag, jätte mysigt. Sen när vi kom hem så har vi bara busat & ätit middag, och nu ligger han och sover. Och här sitter jag. Om en stund så kommer mannen hem, alltid trevligt när han kommer hem tidigare!

Ikväll ska jag slå på stort ;) och laga lite extra god mat. Blir klyftpotatis, kyckling, ädelostsås & sallad. Mumms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0