Lyckodag?!

Idag har vi varit på MVC för inskrivning, beräknat förlossningsdatum är den 4J uli, Ultraljud ska vi göra den 1 Februari & då får man ju mer exakt datum så tror nog att det är nån vecka senare eller så, men vi får se, spännande som tusan är det iaf! Och vi LÄNGTAR GRYMT MYCKE TILL DEN 1 FEB! :) 

Sen vart jag förbi jobbet en sväng och fyllde i min ledighetsansökan, kommer ju jobba ca 3 månader innan jag går hem på havandeskap, och då är det tänkt att jag ska jobba endast dagtid! LYCKA! Och inte nog med det, chefen frågade mig om jag sedan ville fortsätta med endast dagtids arbete, Oh Yes! Att jag vill! Så jag kommer få ny tjänst! :) :) Vilket innebär jobb mellan 7-13.30, dock varannan helg, men det funkar fint! Kan det blir bättre?! NO! Så idag har det varit en riktig lycko dag för mig.. Hade jag skullat fortsatt med mitt vanliga schema så hade jag jobbat rätt mycket kvällar och det känns ju inte sådär jätte skoj och vara ifrån barnen sådär 3 kvällar i rad..

Nåja.. Nu har vi precis beställt pizza, så ska surfa runt lite i väntan på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0