Taccos

Har gått och funderat nästan hela eftermiddagen vad jag stoppa i mig för gott när Lilleman lagt sig, och kom på att vi hade taccos över sen igår. När han väl somnat efter mycket busande och ropande i sängen, så är jag vrål hungrig och går ut i köket för att plocka ihop en smarrig taccos! Upptäcker då att vi har inga taccoskal kvar!

Aja, då fixar jag väl lite mos då... Tar fram kastrull & mjölk. Öppnar skafferiet och vad tror ni jag upptäcker då?! Inget jävla pulvermos heller!!! (orkade inte skala potatis & fixa riktig mos).. SKIT också..

Men jag fixade ihop ett par taccos mackor, låter kanske inte så gott men det va det! Bröd med köttfärs & ost på in i miccron, sen sallad och cream freich på! Det va gotte!

Det är bara så surt när man går och funderar på vad man ska äta och så kommer man på nått och så har man inte det hemma.. Surt, surt, surt!

Nog om mat! Idag har vi varit på barndop, lillemans kusin som döptes, var lite nervös över hur det skulle gå med lilleman i kyrkan, han har ju lixom myror i brallan & kan inte sitta stilla särskillt länge! Men han skötte sig galant! Och dopet var jätte fint!

Sen när vi kom hem så efter typ en timma så blev E utringd för att skotta, så här sitter jag ensam & övergiven ;) Och får väl inte se honom förens imorgonbitti :(      (hans skottningsrunda tar ca 15timmar)


Vilket långt inlägg det blev! Tror jag avslutar nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0