Uppe med tuppen!

Jag vaknade strax innan sju idag & kunde inte somna om.. Så nu sitter jag här i lugn och ro, med en kopp kaffe & datan, skönt med lite egen tid, då lilleman sover fortfarade.

Han har blivit en riktig sjusovare, sover till mellan 8 och 10 var dag! Standard tiden brukar vara 8.40.. Det e lagom!

Julen har varit toppen! Firade hemma hos mammsen, massor av klappar till lilleman, go mat & allmänt trevligt :)
Och vi fick vår eller MIN efterlängtade fritös!!! :) Har inte hunnit prova den än men ska göra det i veckan.. Mumms!

Och igår va vi inne på rean & kikade, fyndade två tunikor till mig & ett par "lack" tights, 5 tröjor till lilleman & ett par byxor. Gubben i huset hittade ingeting...

Nu ska jag spela KUNGEN! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0