Flitig!

Känner mig riktigt flitig idag, ja det gjorde jag visserligen igår med, men idag känns det lite extra! Har hunnit med en massa som jag bara inte orkat göra innan!
Bla. Målat om en ful gammal hylla, å den är nästa klar nu, blir svart blank & den blir som ny :)
Torkat golven & dammsugit, dammsuger gör jag var och varannan dag men torkat golven är det sämre med, men nu så är dom rena och fina!
Rensat skafferi & frys har jag också hunnit med, så det känns finnemang!
Åsså idag har jag gjort en smarrig smörgåstårta, för idag är det inte vilken dag som helst! För idag fyller min Emil år! :) Så då blir det smörgåstårta för hela slanten! Väntar bara på att han ska komma hem så vi kan hugga i :)

Puss Å Kram

Kommentarer
Postat av: Emilie

Va duktig du är gumman! :) Hälsa och gratta karln!

Puss

2010-06-03 @ 08:13:02
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hehe gerej! Det växer säkert bort. Hoppas!!!

Såg att du ringde idag, men jag hade händerna fulla. Var och handlade med båda barnen. Inte det lättaste i världen kan jag lova ;)

Allt bra annars? Puss

2010-06-22 @ 20:43:32
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0