Äta själv!

Då sitter man här igen.. Har precis käkat midda & lilleman är lagd i sängen..

Idag fick han äta midda alldeles själv, jag skedade in ett par skedar då & då och så försökte jag visa honom hur han skulle göra, men han tyckte det va bättre och äta med fingrarna än skeden ;) Mammas kladdegiiis!

Och igår hade vi lite barnkalas, och jag bakade egen tårta! Vilket jag är mycket stolt över! Har aldrig någonsin bakat en tårta innan & resultatet blev toppen :) Åsså fick lilleman fina presenter med, 2böcker & ett pussel.

Lägger in  en bild på min VACKRA tårta sen ;)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack gumman!

Väntar fortfarande på att få se tårtan ;)

Va jätte roligt att du ringde idag!

Puss

2010-11-15 @ 18:20:34
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0