Fredag

Idag har vi tillbringat förmiddagen på öppna förskolan, vart riktigt trevligt idag och Lilleman hade skoj!

Dom har ett sånt där "leksaks parkeringshus" som man kan typ köra bilarna på & åka hiss med dom, och idag, så körde han bilarna i huset & på kanan! Han har försökt sig på det där innan, men inte riktigt lyckats, men idag så! Duktiga pojke!

Nu ligger han och sover midda, och jag sitter här med en kopp kaffe och njuter av lugnet! Funderar lite på om jag ska ta och damma lite här hemma, tv bänken och byån här i vardagsrummet drar åt sig en massa damm så det blir dammning flera gånger i veckan av dom möblerna!

Lite surf nu & sen dammning!

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

SV: Ja, han kommer att få ha klänning. :)

Jag kommer inte köpa den absolut dyraste, men om han hittar en klänning han absolut ska ha, visst skulle jag köpa den till han!

Skulle du köpa en tröja med en bil på om din son verkligen ville det? Jag gissar att han nog skulle det.

Varför inte en klänning då?

Och vad skulle du isåfall säga till din son om han verkligen ville ha en klänning och du inte ville det?



Jag är bara nyfiken. :)

2010-11-26 @ 12:17:01
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Carro

Tröja med bil på, japp de skulle jag köpa! Men klänning? Nä där går gränsen!



Skulle isåfall försöka förklara för honom att klänning är inget som pojkar har..



Men som sagt det är vad jag tycker!

2010-11-26 @ 18:46:00
URL: http://caroliinebengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0