Jag e kass!

Är så lat att jag inte orkar ta sladden o sätta i kameran för att sedan lägga in bilderna på datorn och för att sedan ladda upp bilden på den fina tårtan.. :S Visst e jag kass?! Hehe...

Nä men allvarligt, jag har faktist inte riktigt haft tid o ork till o göra det, men jag "lovar" att ikväll så ska jag slänga upp bilden!

Idag ska vi åka hem till Malin o Tindra, och dom ska bjussa på pannkakor, det ser vi fram emot :)

Och imorgon så kommer dom och slänger ut vårt gamla badkar, toa stol & handfat & sätter in nytt! LYX! Vi har också beställt tvättmaskin o torktummlare dröjer väl ett par veckor innan vi får in det, men sen kommer det bli såååå skönt och roligt o tvätta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0