Sova, sova, sova!

Typiskt, när Lucas sover midda så brukar han sova drygt en timma eller en och en halv, så ska vi iväg så planerar jag efter det.

Men nästan varenda gång vi ska iväg så sover han läänge! Nu har han legat 2 timmar! Helt otroligt, men jag får nog gå in o väcka han strax, för annars blir det kaos ikväll.. Vill ju ha honom i säng i tid ikväll.

Nåja, när jag fått liv ihonom så ska vi knalla bort till Tina & Felicia & så ska vi gå och handla lite.. Ska köpa lite gott till ikväll och överraska Emil på våran 2årsdag som är idag :)

Blir lite ostar & kex & sånt gott! Mmmmm vad jag längtar..

Nu blir det projekt väcka bebis :)  (Hoppas bara jag väcker honom på rätt sida, så han inte vaknar på fel ;)

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0