Vitlöksås! Mm Mm Mm

Då va kvällen kommen, och lilleman ligger i sängen o ska sova, tror han redan somnat för det är då helt tyst där inne..

Å här sitter jag och är väldigt väldigt sugen på pommes å vitlökssås! Har hittat en ny favvo pizzeria & även en ny favvo rätt, falaffel tallrik.. Mm Mm Mm! Vitlökssåsen där går ju inte av för hackor kan jag säga ;)

Ska försöka övertala E om att vi ska lägga in en beställning! Brukar beställa via nätet onlinepizza.se hur smidigt och enkelt som helst! Man kan välja att betala antingen med kort (direkt via nätet) eller kontant..

Sen när man lagt in sin beställning så kommer det fram hur lång tid det tar innan maten är vid dörren.. KANON!

Det va allt för ikväll, nu ska jag försöka övertala E & sen när jag lyckats med det så blir det tv`n resten av kvällen! Går ju en massa bra ikväll! Arga snickaren & efterlyst blir det här! :)







Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack gumman!



Är ledsen för att jag är så dålig på att svara i telefon. Men tiden räcker inte till. Man har alltid händerna fulla! Och jag vill ju prata länge med dig ju. Inte svara bara för att säga att man inte har tid ;) Men jag hoppas på att få lite tid över någon gång i helgen, då står du högst upp på min samtalslista! ;)



Puss

2010-11-04 @ 23:45:29
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0