GrinOlle!

Min lille Lucas har fått ett nytt namn! GrinOlle heter han numera (sen igårkväll)..
Läggningen igår var kattastrof! Han skulle verkligen inte sova, skrek som en stucken gris när han låg isängen! Testade att vagga honom, hålla om honom, sitta i famnen, läsa bok men allt va SKIT..
Till slut så la jag honom i våran säng & han skrek nån minut men sen slockande han & sov hela natten..

Å idag har grinandet fortsatt, han vill inte klä sig, inte sitta i vagnen, inte sitta i bilstolen.. Inte ens ha på sig skorna! Bara tjurar! Å jag kan ju säga att hans humör smittar av sig..

Thats life! And im love it!

Vi har iaf vatt inne en runda istan & käka lunch med Malin, sen när vi kom hem så va Lucas eller GrinOlle trötter så nu ligger han o sover midda & jag kikar runt på nätet lite. Har hittat ett jätte fint lektält som jag ska önska till hans 1års dag!


Puss Å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0