...

Spindelharpan! Jag är beroende! Kan inte slita mig från det, spelar nytt spel gång på gång.. =) Bra tidsfördriv det där iaf..

Långfredagen tillbringade jag med syrran, var borta på tivolit en sväng, dock vart det inte så stort, så jätte skoj hade vi då inte! Sen beställde vi budpizza & kollade på Talang 2009, sen slockande jag i soffan och så var den dagen slut!

Påskafton, första träffen med svärmor! =) Var bjudna på påsk middag hos henne, så nu äntligen har jag fått träffa henne! Känns skönt! Men jag måste erkänna att jag var lite nervös.. hihi..
Efter det så for jag och Emil en sväng till tivolit, försökte få upp honom i en karusell men lyckades inte! Jag som ville åka!!!!! =( Men ville såklart inte sätta mig i den själv..
Somnade tidigt igår med, så idag var jag uppe med tuppen! Emil stack iväg vid sju, han skulle jobba, så nu sitter jag här i min ensamhet & funderar på vad jag ska göra.. Tvätta kanske?


Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja sommaren får mer än gärna komma nu! :)

2009-04-13 @ 09:45:49
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0