...

Helgen..

Fredagen tillbringade jag först med Janet, fika & babbel!

Sen hämtade jag mammsen & sassa & så kom Emiil & så bjussade jag på varm smörgåstårta!

För er som inte ätit det så låter det hemskt! Men det är verkligen super gott!

Man fräser champinjoner, bacon & purjolök (hackat i hyfsat små bitar) sen blanda detta med cream freich. Lägg hönökaka på en bakplåt & varva med cream freich blandningen. Toppa med tomat & ost & så in i ugnen ca 10minuter!
Mycke gott! Sen fikade vi lite & sen skjutssade jag hem dem, sen bidde det film & mys..

Lördagen spenderade jag på jobbet & likaså Söndagen.. Är ledig i morgon så då blir det förmodligen lite shopp på stan & fika..
Nu diskedax & sen sussa! Kram


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej gumman! Grattis i efterskott! Hade tänkt ringa dej, men har varit fullt upp hela tiden. Dålig stil av mej... Men Wille skickar hur som helst tusen miljoners blöta pussar åt dej, så vi hoppas att du ska komma över det ;)

Ja, nu är det verkligen full fart! :P

Pussar

2009-06-08 @ 18:54:33
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0