...

Tiden springer iväg, & här sitter jag & bara måste kolla nätet lite.. Har tillbringat kvällen på stranden, tillsammans med några jobbarkompisar, en av oss har gått i pension så hade lite avtackning för henne, riktigt trevligt! & vilken tur vi hade med vädret!

Kollade på klockan & då var hon halv elva, dax å köra home, ringa Emil & Titti, har inte pratat med Titti på FLERA dagar så en timme gick åt, åt att sitta i tele med henne, å nu så vart jag tvungen & chekka nätet lite.. Sen ska det packas! För imon så bär det av till POLEN =) Ska bli trevligt.. Synd bara att man inte kan festa nått! För det är jag bra sugen på!

Var hos barnmorskan idag med, allt var bra förutom mitt (h)järn värde, så nu blir det järntabletter.. Å vågen står nu på 5,5kg +
Ska bli spännande & se vad den står på i slutet av graviditeten.. (golvet förmodligen.. haha)

Packningsdax.. Tjiiing

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-23 @ 19:06:51
Postat av: Emilie

Hahaha du är söt du gumman!

Hoppas ni har det roligt i Polen!

Puss

2009-06-23 @ 19:08:28
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0